27 Haziran 2007

Başlamak


Başlamak işin yarısıdır der babam ... Gerçekten herşey ilk adımı atıncaya kadar, gerisi o kadar hızlı aktı ki :) İnanılmaz, çok mutlu ve heyecanlıyım.. Böyle bir projeyi hayata geçirebildiğim için, bana akıl veren, destek veren ve el veren herkese teşekkürler..
Ada’nın Mutfağı ismi çok şeyi içinde barındırıyor.. İlk olarak oğlumun adı Ada, bu onun mutfağı bir anlamda.. Ayrıca, damarlarında ada kanı akan bir Egeliyim ben. Bu o tatların da mutfağı olacak.. Bir de tabii kokusu ve tadıyla burada bulacağınız Bozcaada var ki bizim için yeri bir başkadır ...
Sadece tatlar değil sizinle paylaşmak istediğim, hayatın bir sürü detayı var, paylaştıkça artan ve güzelleşen.. Sonra arkadaşım Zeynep var, çook uzaklardan, değişik tat ve dokularla bizimle olacak.. Tüm sitenin İngilizcesi ona ait.. Ayrıca, sizlerin de bizimle paylaşacak şeyleriniz olduğunu düşünüyorum..
Hep birlikte neler neler yapacağız :))))çok eğlenceli olacak..
Görüşmek üzere
Sevgiler
Mine

BUGÜN OĞLUMUN 2. YAŞ DOĞUMGÜNÜ, BU SAYFA BENDEN O'NA BİR ARMAĞANDIR ..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Minecim, ellerine saglik...
Cok cok heyecanlandim ve senin adina cok mutlu oldum. Ada ve Alp cok sanslilar. Tabii ben de, senin gibi bir arkadasim oldugu icin.
Basarilarinin devamini diliyorum.
Tabii bben de elimden geleni yapacagim. Cani gonulden kutlarim.
Zeynep