6 Nisan 2010

Haftasonu Birikenler ....

Çok dolu dolu bir haftasonu geçirdik... Foto makinasını almamışız yanımıza dolayısıyla fotolar arkadan gelecek ama Ada'nın cümleleriyle haberler sırasıyla :

Can Pamir kardeşimizin doğumgünüydü Cumartesi..

Deniz ve Devrim arkadaşımın da doğumgünüydü aynı zamanda .... ben MYGym Mohini'deki partiye katıldım .. süper ultra süper bir partydi.. zıplamanın , atlamamnın ve tepinmenin doruklarında ....annem de Can Pamir'e gitti.. orada daha çok bebekler vardı ...

Akşam anneannemde kaldım, Ben 10 seyrettim, bizde Cartoon Network yok , annem kapattı ama anneannemde var ...

Pazar günü Pars kuzenimin doğumgünü ve kardeşi mercan kuzenimin de ilk diş partisi vardı .. oturdukları yerin parkında .. her yer balon, top ve aktivite doluydu .. Doğa abim de geldi... çok koştuk , kumları kazdık , mini hamburger yedik , vişne suyu içtik , süper polis arabası pastadan yedik , yaladık hatta .. Hava çok güzeldi , terledik ama üşümedik .. şansımıza ...

Sonra babaannemlerde biraz uyudum, annemlerin tiyatrosu vardı ...beni aldılar eve geldik ve balık yedik .. balık kocamanandı , yanakları vardı , ince uzun levrek en sevdiğim balık ... ynaında da pilav seviyorum ...

İşte böyle dolu dolu bir haftasonu ... Fotolar gelince daha da renklenecek...

Hiç yorum yok: