6 Ocak 2010

Hillside City Club Sauna'da bir gün ...


Bir arkadaşımla uzun zamandır görşemiyorduk, haftabaşı buluşalım dedik.. Naapalım?? "Öyle cafelerde falan dolaşmayalım, sen bizim kulübe Hillside City Club'a gelsene "dedi..Ne de iyi demişsin Nihancım..Sabah Ada'yı okula bıraktıktan sona geçtim Trio'ya karşıya.. Hava buz, -1 ve kar serpiştiriyor hafiften.. Sıcak bir kahve ne de iyi gider, arkadaşımı beklerken sabah kahvemi almışım Starbucks'tan, Trio içindeki D&R da dolaşmaktayım..Nihan gelince vakit kaybetmeden peştemallerimizi aldık ve ver elini dinlenme odası.. havlularımızı da burada bulunan deri şahane dinlenme sedirlerine yaydık.. önce bir duş ve kafalarımızda bonelerimiz , sauna içindeyiz.ben ilk defa - eski tatil köylerini saymazsak - ciddi anlamda bir saunaya girdim.. Hemen biraz su attık közlerin üzerine ve kum saatimizi 5-6 dakikaya kurduk.. ilk başta çarpan sıcaklık bunaltıcı, kıpırdadıkça değen sıcak da bunaltıcı ama en fazla 1 dk sona alışmıştım ve içerdeki muhabbet çok hoş.. eski hamamlardan bahsolundu .. hani göbek taşına yatılan dolmaların böreklerin yenildiği zamanlardan....zaman doldu.. yine bir ılık duş ve sedirlere seriliş...gözlerimi kapatıyorum ama zaman durmuyor, kafamdan ve gözlerimin önünden su gibi bir sürü düşünce akmakta.. bırak kendini, rahatla gevşe değil mi, yok ben yapamıyorum, bir o yana dön bir bu yana.. halen gevşemedi kaslarım...nihancım sağolsun hadi jakuzi yapalım dedi...ve 10 dk su içinde masaj - evlerine jakuzi koyanları şimdi daha iyi anladım arkadaşlar sizi destekliyorum - ile biraz gevşedik..yine dinlenme faslı , işte bu sefer gözlerim kapalı, görüntüler biraz daha yavaş..10 dk içim bile geçmiş :)) nihan hazırlıklı her türlü kremler , yüz maskeleri...artık acıkmaya başladık, ve duştan sona sosa'da sağlıklı bir beslenme.. Sosa'nın meşhur meyva sularından elmalı, kivili bir karışım ve harika bir yemek...kısacası , biraz hamurlaşmış, kaslarımız gevşemiş, ama konuşmaktan çene kaslarımız ağrımış olarak ayrıldık...uzun zamandır böylesine kendime zaman ayırmamıştım, teşekkürler arkadaşım..hillside trio için birkaç şey söylemek gerekirse, alanları çok iyi kullanmışlar, strelizasyon süper, herkes güleryüzlü, mekanlar çok aydınlık ve her türlü kullanım kolaylığı var, gelenler çok seviyeli, üst kattaki spor bölümüne çıkmadım ama sanırım orası da aynıdır.. o bölgede oturanlar için çok ideal , kendinizi evinizin içinde spor yapar kadar rahat hissedebileceğiniz bir yer...

1 yorum:

elif ada dedi ki...

Ne yalan söyleyim çok kıskandım ben şimdi