17 Eylül 2010

ilk hareketler ilk tekmeler ...


Ada bugün ilk kez kardeşini hissetti ...
Bana kafa attı bana kafa attı şeklinde evde koşturup durdu .. heyecan yaptı yazık ..
Halbuki ben 19 . haftadan beri bu zilli zarifenin fıkırtılarını duymaktayım.. hatta bu son günlerde acı verici hareketler oluyor .. artık karaciğerim bağırsaklarım midem nerem olursa hareketlerden nasibini almakta .. Ada da böyle olmamıştı .. çok sakindi .. 7. aydan sona biraz hissetmiştim.. bu fingirdek bir kız olacak galiba :)))
Bu arada dün ilk hediyemizi aldık .. çok tuhaf ... pembe bir gömlek .. hala inanasım gelmiyor ... kız eşyaları alacağım kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi .. ne yapıcam ben nerden başlıycam derken .. liste yapmak geldi aklıma ..

1 yorum:

elif ada dedi ki...

Mineciğim,
ne kadar mutluyum senin ve Ada'nın adına. Sahsen istersen ben zevkle sana yardımcı olabilirim kız eşyaları konusunda. Bu arada bizim Ada'nın ne yazık ki kardeşi yok. Fotoğraflardaki kız kardesimin kızı, yani Ada'nın kuzeni. Adresinizi gonderinsen ben de bu zilliye bir armagan gondermek isterim. Sahi ismini sectiniz mi? Her sey gonlunce olsun