17 Aralık 2007

Tiyatroya Gittik ....

Ada ile ik kez tiyatroya gittik, TARZAN Oyunu Akatlar Kültür Merkezinde, sağolsun lale :)) çok eğlendik, ben en fazla 5-10 dakika vermiştim benim kurtlu oğluma ama kendisinin doğuştan artiz oluduğunu ve tiyatroda kendini bulacağını hesaba katmamaışım... Oyunu başından sonuna nefessiz izledik, alkışlarla tempo tuttuk, arada da "ama bu şimdi neden oldu?" gibi herkesin gülüşmesine sebeb olan sorular hariç uslu uslu oturdu. Haa bir de "ben de onların yanına gidicem aslana elliycem" istedi ama tabii bunun olamayacağını anlattık... Çok keyifliydi.. Şimdi sabahtan akşama kadar ne zaman "tiyatoraya" gidicez diyor. Bakalım fazla üstüne varmadan en kısa zamanda bir başka oyuna mutlaka götüreceğim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aferin Ada'ya .Bizim de ilk gittiğimiz oyun Tarzan'dı ve çok keyifliydi. Arda'da her gün soruyor tiyatroya gidicez mi diye. İşimiz var valla. Çok öpüyorum Ada'cım seni. Bu arada Alice Harikalar Ülkesinde yi yeni seyrettik. Eti'nin ücretsiz ve keyifliydi. Hani bilgi babında ....