30 Ekim 2010

29 Ekim tatili tam gaz .....

3,5 günlük tatilimiz Perşembe günü yağışlı ve fırtınalı bir havada başladı ... Ada uzun zamandır evde bu kadar vakit geçrimemişti... tüm öğledensonra odasında oyuncakların birini indirdi diğerini kaldırdı .. ben arada sırada oyuncak kutularının yerlerini değiştiriyorum, ya da uzun zamandır gözden ve gönülden ırak olanları ortaya çıkartıyorum .. bu sayede uzun soluklu bir oyun lurmaca ve oyalanmaca oluyor.. . sanki yeniden keşfetmiş gibi tüm oyuncaklara saldırıyor ..

Cuma günü, 29 Ekim , sabah çok önemli bir randevumuz vardı.. eski arkadaşımız Akselin evine gittik.. Allah'ım o ne buluşma öyle , nasıl da özlemişler birbirlerini... alt alta üst üste tam 3 saat oynadılar , birlikte yemek yediler .. birbirlerine tabii ki doyamadılar ama bizim çok önemli bir başka programımız vardı .. tekrar sözleştik ve ayrıldık ..

Damla bebeğin Diş Buğdayını yaptı Yeliz.. ikinci dişi de bu arada patlamış olan minik Damla'mız için bir araya geldik .. yemekler enfesti .. gerçi ben ucundan tattım herşeyin ve vicdan azabı duydum ama naapalım, şeker sağolsun :)) ve de nitekim akşamki ölçümde şeker biraz fırlamış çıktı ... kurabiyeler de süperdi .. oğlanlar Yağız, Ada ve yelizin ablasının oğlu metehan üst katta ordan oraya koşturdular .. tepindiler , sanıyorum çok çok eğlendiler .. Damla kuş da kucaktan kucağa keyifli bir gün geçirdi .. Darısı 1 yaş kutlamasına ...

Hiç yorum yok: