17 Ekim 2010

Haftalık Menü ..


Şu anda diyorum ki biri olsa ve haftalık olarak şunu şunu yapacağız dese bana ne güzel olur .. Pazar akşamları elimde kalem kağıt, notlara dalıyorum, internette geziyorum, Ada nın haftalık yemek programına bakıyorum ve bizim evin mutfağına menü yapmaya çalışıyorum ... Teknoloji saolsun, siparişlerimi internetten Sarıyer Markete veriyorum ama ... önemli olan ne alacağız değil mi... sonra hergün hergün başıma market işi çıkıyor.... bir de artık arabayı çok az kullanmaya başladığım için gerçekten zor oluyor .. En fenası da Adanın öğlen yedikleri ile çakışmak ... her neyse .. bu konuda bir tavisye Bizim Mutfak ..Hande yaptı oradaki menü düzenlemesini hergüne ne yapalım diye düşünenlere ufak da olsa bir yardım ... ayrıca alıntı da olsa altewrnatif tarifleri ile takip edebileceğiniz bir yer Bugün ne Pişirelim - Facebook da .... son bir seçenek de Ne Pişirsem .. herkese afiyet olsun ..

Hiç yorum yok: