19 Kasım 2010

Alışveriş Merkezleri tapınak , Çocuklarımız ise Müritleri ...



Hastane, Bayram ziyaretleri ve Ev üçgeninde geçiyor bu Bayram .. Hergün ne yapsak diye düşünüyoruz .. Ada'ya sorduğumuzda Kanyon'a gidelim, istinye Park'a gidelim, lego alalım ...başka bir program alternatifi sunulduğunda ise burun kıvırıyor .. Karı koca düşünüyoruz , bu nasıl bir sarmal ve bu sarmaldan nasıl çıkacağız .. Derken , dün akşam NTV de rastladım, Mehmet Aslantuğ yukardaki ilahi cümleyi söyledi .. oğlu sormuş bu bayramda ne yapacağız diye , Sülükü Göle gidelim demişler baba - oğul ... onların da sorunu aynı , çocukların tek istediği kapalı mekanlara gitmek ... sosyalleşmeden anladıkları bundan ibaret .. oysa dün biz hava kapalı olmasına rağmen Yıldız Parkına gittik ... ne güzeldi .. sonbahar heryerde .. İstanbul'da gidilecek görülecek ne kadar çok mekan var, yapılacak ne kadar çok aktivite var .. bir arkadaşım dün oğlu ile Pierre Lotiye çıkıyoruz dedi.. ben , şahsen oraya gitmeyeli ne kadar zaman oldu .... bu sarmaldan bizi yine biz çıkaracağız .. bunu iş edinip her haftasonu için bir program yapıyorum şimdi ... doğaya dönük ya da hava şartları elvermese bile kapalı ama AVM dışında gezilecek yerler ... bazen Ada'ya ben kçükken neler yapardık anlatıyorum sonra da aradaki nesil farkını düşünüyorum .. 4. levent'te son durakta oturuyorduk ve ötesi yok gibiydi, pencereden geçen arabaları sayar saatlerce oyalanırdık .. Mehmet Aslantuğ'un dediği gibi "ben oğlumun dedesi değilim ama yaptıklarımıza bakınca sanki yüzyıllar var gibi arada" ... katılmamak elde değil ...

Hiç yorum yok: