22 Kasım 2010

Bayram Havası ve Uzunya ..



Uzun zamandır gitmemiştik , mis gibi bayram havasını fırsat bilip Uzunya 'ya gittik.. İstanbul'un bir ucu , Demirciköy sahilinde .. Gerçekten güzel bir yerdir , özellikle çocuklu aileler için cennet , geniş sahil, top oynayabilecekleri yerler, yürüyüş parkuru ... baharlarda tavsiye ederim .. Yağız, Leyla ve Ada çok güzel vakit geçirdiler.. Balık havuzuna elini sokup balıklara ellemek, yengeçi tutmak isteyen su burcu Ada'ya Yağız'ın 5 metre öteden verdiği " hayır , sakın sokma , kulağını, parmağını kaparlar " önerileri oldukça keyifliydi ... Balıklar ve diğer yediklerimiz de çok lezzetliydi .. Bol bol , denize taş atmaca ve sektirmece oynadık , övünmek gibi olmasın benden başka sektirebilen olmadı , bu konuda iyiyimdir ..... İyi ki de gitmişiz, bugün Pazartesi tatil bitti ve hava sisli puslu kapalı ve soğuk ... Bu aylarda , bölye havaları bulunca hiç düşünmeden fırsatları değerlendirmek ve doğaya gitmek lazım .. önerilerimi de başka bir yazıda yazacağım .. artık bir AVM ailesi olmaktan çok bunaldım :)))

1 yorum:

elif ada dedi ki...

Ahhh kıskandım şimdi sizi. O deniz kokusunu içime çekmek için neler vermezdim şimdi. Bu arada çok haklısın Mineciğim. AVMlerden ben de nefret ediyorum