15 Şubat 2010

Okul arayışları..


Şu aralar ana konumuz Ada'ya bundan sonraki okul hayatını sürdüreceği kurumu, ilköğretim okulunu bulmak...oldukça yoğun bir şekilde eylülden beri gezdiğimiz okulları ve derlediğimiz bilgileri yeniden gözden geçirmekteyiz.. Play House, yuvamız, bize çok güzel bir sunum yaptı ve onlar da gezerek edindikleri izlenimleri ve tecrübeleri bizlerle paylaştı..her kurumun kendince başka başka olanakları var, ne acıdır ki devletin bana vermesi gereken eğitim ve öğretimi ben para vererek özel bir kurumdan almaya çalışmaktayım.. Göç almış ve dokusu bozulmuş bir şehrin, İstanbul'un gerçeği...artık şunu duymak istemiyorum " bizim zamanımızda herkes mahalle okuluna giderdi".. evet öyleydi.. naapalım ki şimdinin şartları farklı..çocuk adına bir karar vermenin dayanılmaz ağırlığının yanında bir de bütçelerdeki inanılmaz delikleri görünce insanın ağlayası geliyor...herkese hayırlısı diyorum...

Hiç yorum yok: